CURS Leadership in administratia publica
Tip program: Informal | Durata cursului: 3 zile
Care sunt obiectivele programului de instruire?
Cui se adreseaza cursul?
Cursul se adreseaza persoanelor care activeaza in institutii publice, dar si persoanelor fizice care doresc sa lucreze in acest domeniu si sunt interesate sa ocupe o pozitie de conducere sau de lider informal in administratia publica.
Care sunt avantajele participarii la acest curs?
Care este tematica cursului?
- Conceptul de leadership
- Importanta liderilor in administratia publica
- Leadership-ul in administratia publica din Romania comparativ cu leadership-ul administratiei publice din alte tari
- Leadership-ul ca stil de management. Importanta comportamentului lider-ului
- Functiile leadershipului
- Modele de leadership. Rolul liderului. Profilul unui lider
- Liderul ca factor de schimbare
- Procesul decizional. Managementul luarii deciziei. Rolul liderului
- Lucrul in echipa si eficienta organizationala. Managementul echipei
- Motivarea si motivatia - cum se utilizeaza ca instrumente in procesul de conducere
- Managementul timpului. Prioritizarea sarcinilor
- Leadership si comunicare eficienta
- Dezvoltare durabila si egalitate de sanse
Cum ma pot inscrie?
Transmiteti un e-mail pe adresa office@partnet.ro cu urmatoarele informatii: Denumire curs, Nume, Prenume, Telefon, E-mail, Ultima scoala absolvita si Localitatea de domiciliu sau contactati-ne telefonic la 031.425.64.26.
Perioada de desfasurare a cursului va fi stabilita in functie de numarul participantilor (14 persoane / grupa).
- Acasa
- Cursuri Informale
- Curs Leadership in Administratia Publica